5/7/08

Κουκλί ν2!

Σήμερα εγκαινίασα το καινούριο μου κινητό!! Μία χοντροκομμένη γλύκα, με ένα υπέροχο γαλάζιο φως (το οποίο αλλάζει οπότε πολύ σύντομα θα γίνει ροζ) και μία μυρωδιά.... μεθυστικότατη!!

Δεν το βλέπω βέβαια να κρατάει για πολύ, μην κοιτάτε το άλλο, που το πέταγα από δω, το πέταγα από κει, πήγαινα να το βάλω στην τσέπη και μου 'πεφτε, πήγαινα να το αφήσω στο κομοδίνο και το άφηνα 5 εκ. πιο έξω, αλλά ακόμα κρατάει γερά!

Αυτό το κινητάκι έχω σκοπό να του αλλάξω τα φώτα, θα δω πόσο αντέχει, θα κάνω τα πειράματά μου, μπορεί να το βάψω κιόλας, θα δούμε! Προς το παρόν του έχω ήδη περάσει τα τραγουδάκια που ήθελα να έχει (μακάρι να μπορούσα να σβήσω και τα ηλίθια προστατευμένα που ο Θεός να τα κάνει ήχους!!) και το έχω ξεψαχνίσει καλά-καλά να δω τι δυνατότητες έχει!

Το έχω ήδη λατρέψει μιλάμε!!.....

7 σχόλια:

Mirela είπε...

E καλορίζικο λοιπον! :P

Ανέβασα και νέα Kitty που απαίτησες! :P

Kαλές μου διακοπές!!!

HLN-V είπε...

Α, τέλεια!! Πάω να το δω!....



Καλές σου διακοπές επίσης!.. Να περάσεις τέλεια και να βγάλετε πολλές φωτογραφίες που θα κρύβετε αργότερα απ' τα παιδιά σας και τώρα απ' τους γονείς σας!!...

FiXXXer είπε...

na to xaraxeis kiolas!!!
to diko mou einai xalia..alla m aresei k den to allazo!

Mirela είπε...

Πήγαμε διακοπές και το ξεχάσαμε το μπλογκ εεε? :P

Ελπίζω να καλοπερνάς όπου και να παραθερίζεις! ;)

marionettie είπε...

Aμ τι! Έτσι κάνουμε τα κινητά και κάθε τι δικό μας! Αν δεν αφήσεις το στίγμα σου, και μάλιστα έντονα, πιο το νόημα;

HLN-V είπε...

@Fixxxer: Κι εμένα αυτό το καινούριο είναι κουμούτσα, βλακειούλα, αλλά εμένα μ' αρέσει πολύ! Τελικά όταν τα γούστα είναι περίεργα!....

@Mirela: Δεν πήγα ακόμα διακοπές το κακόμοιρο! Αλλά ναι, το ξέχασα το blog για μεγάλο χρονικό διάστημα! Μια απ' αυτές τις μέρες θα πρέπει να του κάνω κανένα post, μην κάθεται εκεί μόνο του, με την ίδια ανάρτηση συνέχεια πάνω-πάνω και μελαγχολεί!...

@Marionettie: Σωστή σε βρίσκω! Μάλιστα, με το ζόρι κρατιέμαι να μην ζωγραφίσω το laptop μου, σε περίπτωση που το μετανοιώσω μετά, αλλά μάλλον δεν θα αντέξω για πολύ ακόμα!...

Mirela είπε...

@hln-v: ναι ναι να κάνεις ποστ...όπου να περιγράφεις τις τέλειες διακοπές που θα κάνεις!

φιλία!