8/2/08

Εξεταστική!


 Ω, ναι! Όλοι την ξέρετε, οι περισσότεροι την ζείτε τώρα και στραβομουτσουνιάζετε το πρόσωπο σε κάθε αναφορά της. Σε τέσσερα λεπτά "δίνω" μάθημα. Όχι, δεν έβαλα άλλον να γράψει στη θέση μου, απλά το αφήνω για την επαναληπτική. Δύο χρόνια στη σχολή κατάλαβα ένα πράγμα. Δεν πρέπει ποτέ να αφήνεις τα μαθήματα να σε επηρεάζουν. Χαλαρά! Αν δεν περάσεις τώρα κάποιο μάθημα, θα το περάσεις σε δύο βδομάδες, δεν χρειάζεται να τρελαίνεσαι.
 Ένα άλλο που βοηθάει πάρα πολύ βέβαια είναι η τύχη. Κι απ' αυτό έχουμε μπόλικο. Χτες έμαθα οτι πέρασα εργαστήριο, εκεί που ήμουν απόλυτα σίγουρη οτι ούτε 3 δεν είχα πιάσει. Και το πέρασα και με 6.5, ούτε καν 5! Αν με ρωτήσεις πόσο είχα διαβάσει, κάτσε να υπολογίσω.. μμ, ήταν δεν ήταν ένα τέταρτο. Άντε, πες μισάσωρο, αν υπολογίσεις και τον χρόνο που έκανα μέχρι να βρω που είχα τις σημειώσεις.
 Γενικά, σε κάθε εξεταστική μου έρχονται πάντα κάτι πολύ ωραίες σκέψεις, ξέρετε, να βάλω βόμβα στο κτήριο, ή τουλάχιστον να πάρω ένα ανώνυμο τηλεφώνημα οτι έβαλα. Αλλά δεν είναι τόσο χάλια τελικά. Αρκεί να μπορέσεις να συγκεντρωθείς, να διαβάσεις λίγες ώρες και να πας χωρίς άγχος.
 Αχαχαχα! Ok, ας τα πάρουμε με την σειρά. ΔΕΝ μπορώ να συγκεντρωθώ. Με τίποτα όμως. Ξεκινάω να διαβάσω και στο πρώτο πεντάλεπτο ανακαλύπτω οτι σκέφτομαι ό,τι πιο άσχετο μπορώ να βρω. Απ' το τι θα κάνω το βράδυ, μέχρι ποια ταινία να βάλω να δω που βαριέμαι. Όσο για το "λίγων ωρών διάβασμα", ούτε αυτό μας βολεύει. Έχω αντέξει μέχρι ώρα ανά μέρα. Λεπτό παραπάνω και ο εγκέφαλος δεν μπορεί να συγκρατήσει τις πληροφορίες.
 Σε όλα αυτά, έρχεται καπάκι και το άγχος, που εμφανίζεται με φαγούρα. Αφού λοιπόν έχεις αλλάξει δέρμα, σαν τα φίδια, αρχίζεις να τα παίρνεις πιο χαλαρά τα πράματα.
 Βασίζεσαι λοιπόν στην τύχη, χαλαρώνεις, διαβάζεις έστω αυτήν την ώρα που είσαι διατεθειμένος να ασχοληθείς και πας να δώσεις. Αν δεν τα καταφέρεις, μην σε απασχολεί, υπάρχει και η επαναληπτική, λίγες μερές μετά. Γι' αυτό σας λέω φίλοι μου, χαλαρά. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να τρελαινόμαστε με κάτι τέτοια!

 Βέβαια, αν δεν περνάτε ούτε τα μισά μαθήματα την φορά, αγνοήστε την συμβουλή μου και στρωθείτε στο διάβασμα. Η ζωή εξακολουθεί να είναι πολύ μικρή για να την τρώμε σε μια σχολή. Ο σκοπός είναι να πάρουμε και κάποια στιγμή ένα πτυχίο!....

2 σχόλια:

Albertos είπε...

Χε χε... Εξεταστική... τι μου θύμισες τώρα... Ήταν η περίοδος που "εξαναγκαστικά" κλεινόμουν σπίτι και προσπαθούσα να διαβάσω.....

Πάντως δες το αλλιώς... μπορεί να αποδειχτεί δημιουργική περίοδος για άλλους λόγους... π.χ. αν σου έρχονται διάφορες σκέψεις εκείνη την ώρα κυνήγησέ τις... ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σκεφτείς για να ξεφύγεις από την "πίεση" του "πωπω έχω να διαβάσω"...

Ανώνυμος είπε...

συμφοιτητής σου ο αδελφός μου, δεν ξέρω αν είστε στο ίδιο τμήμα αλλα ΤΕΙ Χαλκίδας να μου λέει τα ίδια.

Χάρηκα πολύ συντοπίτισσα :)