16/10/08

6+1 αλήθειες μου!

Ήρθε η ώρα να γράψω 6+1 αλήθειες για το άτομο μου, ε?? Όχι, δεν μου κατέβηκε έτσι σαν ιδέα, είπαμε, είμαι εγωκεντρική αλλά όχι κι έτσι! Η αγαπητή Φαίη είχε την καλοσύνη να με προσκαλέσει σε ένα ακόμη παιχνίδι των ιδιοκτητών blogs, οπότε τώρα εγώ "υποχρεούμαι" (καλά, δε με τραβάνε και με το ζόρι) να σας αποκαλύψω 6+1 αλήθειες για μένα!...

Μμμ....

1. Πρώτα απ' όλα να εξηγήσω -επιτέλους!- από που βγαίνει το nick μου, μιας που μια αθώα ψυχή σκέφτηκε να ρωτήσει. Η αλήθεια είναι οτι δεν σημαίνει κάτι τρελό και φοβερό, ούτε από κάπου παρμένο είναι (και ΟΧΙ, δεν είναι μάρκα αυτοκινήτου, μην το ξανακούσω αυτό όμως!!). Το όνομά μου είναι Ελένη (όπως κάποιοι θα γνωρίζουν) και το επίθετό μου ξεκινάει από Β. Μετατρέποντάς το αυτό στα αγγλικά μας κάνει Helen V.......... . Κόβοντας τα δύο "e", απ' όλο αυτό μας μένει το hln v, στου οποίου βάζουμε μια παυλίτσα να ενωθούν τα δύο μέρη και βουαλά! :)

2. Η δεύτερη αλήθεια που θα σας αποκαλύψω αφορά τα ενδιαφέροντά μου. Μπορώ να παθιαστώ μέχρι αηδίας με οτιδήποτε περιέχει φαντασία και σκέψη, είτε είναι μύθοι, είτε ένας υπέροχος πίνακας, είτε απλά μουσική που με "ταξιδεύει"! Αυτό σημαίνει οτι οτιδήποτε (και εννοώ με το οτιδήποτε) κι αν συμβεί στον κόσμο εκείνη την ώρα εγώ θα είμαι καθαρά εκτός, χωμένη στο μυαλό μου και στην ευτυχία μου!...

3. ...αυτό συνεπάγεται και στο να μην έχω καμία αίσθηση του χρόνου βεβαίως! Τι σημαίνει "πρωινό ξύπνημα" και τι "πρέπει να κοιμηθώ νωρίς"?? Τι σημαίνει "έχω μάθημα σε μισή ώρα" και τι "δεν έχω χρόνο για τον εαυτό μου"? Άγνωστες έννοιες που ποτέ δεν θα μάθω - ευτυχώς!...

4. Πρόγραμμα. Άλλη μία περίεργη λέξη που δεν καταλαβαίνω. Κάνω φιλότιμες προσπάθειες να προγραμματίζω τη ζωή μου, το σωστό να λέγεται! Σπάνιες φορές το πετυχαίνω και ακόμη πιο σπάνιες φορές τελικά ήταν αυτό που ήθελα! Οπότε πλέον απλά πηγαίνω, βάζοντας γενικούς στόχους και προχωρώντας την εξέλιξη του εαυτού μου!... Όχι θα κάτσω να σκάσω!

5. Δεν τα πάω καθόλου καλά με τις επιλογές, άλλο ένα "κουσούρι" του εαυτού μου. Αν έχω τρεις επιλογές θα προσπαθήσω να κάνω και τις τρεις, αν έχω τέσσερις, και τις τέσσερις, αν έχω δέκα, εκατό, χίλιες.... τρελαίνομαι!! Δεν υπάρχουν επιλογές, υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι. Πρέπει να περάσεις απ' όλους για να ξέρεις -στο τέλος- ποιον τελικά έπρεπε να διαλέξεις! Πρέπει να μπεις ΚΑΙ στο τρένο ΚΑΙ στο λεωφορείο για να μάθεις οτι στο λεωφορείο ζαλίζεσαι ενώ στο τρένο γουστάρεις, πχ.!

6. Και επειδή είπα πολλά αρνητικά, ας πω και κανά θετικό, να έχετε. Είμαι πολύ "αυθόρμητος άνθρωπος" όπως είπε πρόσφατα η κολλητή μου! Και αληθινός, να προσθέσω εγώ. Αυτό σημαίνει οτι όταν γελάμε, γελάμε, όταν κλαίμε, κλαίμε, και όταν μας έρθει να χορέψουμε μες τη βροχή ή να τραγουδίσουμε μες τη μέση του δρόμου με την γκομενοκαμένη μας κολλητή, το κάνουμε και το καταδιασκεδάζουμε! Αρκεί βέβαια να μην μας τραβάει κανείς με κανά κινητό, τα αποδεικτικά στοιχεία αυτών των στιγμών μπορούν να κλείσουν ακόμη και σπίτια!...



6+1. Και τέλος, αυτή την περίοδο της ζωής μου δηλώνω αγχωμένη -μιας που τρέχω να προλάβω ένα σωρό πράγματα κάθε μέρα- αλλά ευτυχισμένη! Και θα ήθελα να μείνω έτσι!...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μου αρεσουν οι αληθειες σου
και εμενα μου φανηκαν ολες πολυ θετικες
κριμα για το ανχος σου
το περναω και εγω κατα περιοδους
σε πολλες αληθειες συμφωνουμε
κυριως για την προτελευταια
χαρηκα που τις διαβασα
φιλια!!

HLN-V είπε...

Μμ, ναι, το ήξερα οτι είχα λόγο να σε συμπαθώ εσένα! :)