5/10/08

video που...

Χρωστάω στη μικρή Nagini μια συνέχεια ενός παιχνιδιού και μιας που είχα την τιμή να έχω πρόσκληση λέω να μην το αναβάλλω άλλο και να την κάνω αυτή την ανάρτηση τώρα, πρώτη μέρα που βρέθηκα σπίτι μετά από ένα μάτσο περίεργες μέρες μακριά!...

Το κακό είναι οτι υπάρχουν τόσα μα τόσα πολλά videos που έχουν συμαδέψει τη ζωή μου, τόσα που με έχουν συγκινήσει, τόσα που με έχουν κάνει να βουρκώσω ή ακόμα και να κλάψω, τόσα που κατάφεραν να με κάνουν να χαθώ σε σκέψεις, σε μια βαθιά μελαγχολία ή μου πρόσφεραν μια απίστευτη δύναμη και όρεξη για ζωή!... Δεν θα τα βάλω όλα αυτά, άλλωστε ανά καιρούς όλο και κάποιο σας αφιερώνω (-εσάς τους χιλιάδες αναγνώστες μου-), δεν έχετε παράπονο!

Θα βάλω ΕΝΑ λοιπόν, ένα που το είδα πάλι πρόσφατα και απ' την στιγμή εκείνη η ζωή μου άλλαξε τροπή, για μία ακόμα φορά!...





Δεν θα κάνω πάσα σε κάποιον, όποιος θέλει ας συνεχίσει ελεύθερα!..

5 σχόλια:

Mirela είπε...

χμμμ, κάποια εχει ρομαντικές διαθέσεις απόψε...!

την νέα πρεμιέρα της Miss Kitty τη διαβάσατε? :P Θα σας αλλάξει γνώμη!

HLN-V είπε...

Ναι καλέ, το διάβασα, άφησα και σχόλιο - αν και γνωρίζεις οτι λατρεύω/θαυμάζω/ζηλεύω τον τρόπο που γράφεις!:)


Και, γκουχ!
Δεν έχω πρόβλημα πλέον αγαπητή! Κάτω απ' το θάμνο-πέος μπορώ να κάνω όσα όργια θέλω, εντάξει?? Σιγά μη μου κάνουν κι έξωση για διατάραξη κοινής ησυχίας όμως!....

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο το βιντεο σου!!

HLN-V είπε...

Ευχαριστώ! Να μπορούσα να χορέψω κι εγώ έτσι, ή, τέλος πάντων να ρίξω το θεικό πλάσμα στο clip, κιόλας!....


:)

Ανώνυμος είπε...

η9ελα να σου πω οτι σε καλεσα και εγω σε ενα παιχνιδι


υ.γ¨το μσν μου : fotini_04@hotmail.com