20/5/08

Κίτρινα Ποδήλατα - Η ζωή σου φωνάζει


Κίτρινα ποδήλατα - Η ζωή σου φωνάζει

Αν κοιτάξεις βαθιά μου
αν ποτέ σου βρεθείς
μες στα δυο μυστικά μου
διάλεξε δρόμο κοντά μου να 'ρθείς...

Αν φοβάσαι ακόμα
αν μονάχη σου ζεις
σ' ένα γυάλινο σώμα
διάλεξε ίσκιο να ξεκουραστείς...

Να σε δω να λυγίζεις ξανά.... δε θέλω
Τα όνειρά σου ξανά να πουλάς.... δεν θέλω
Να σ' ακούω να λες «δε μπορώ».... δε θέλω
Η ζωή σου φωνάζει "εδώ σε θέλω"...

Σε θέλω
Σε θέλω

Αν γυρίζεις τον κόσμο
σ’ ένα δωμάτιο μικρό
και δεν βρίσκεις πια δρόμο
στη ψυχή σου θα μ’ έχεις φρουρό

Μα αν φοβάσαι ακόμα
αν μονάχος σου ζεις
θα σκεπάσω με χρώμα
τη φωνή σου πριν να μου αρνηθείς

Να σε δω να λυγίζεις ξανά.... δε θέλω
Τα όνειρά σου ξανά να πουλάς.... δεν θέλω
Να σ' ακούω να λες «δε μπορώ».... δε θέλω
Η ζωή σου φωνάζει "εδώ σε θέλω"...

Να σε δω να λυγίζεις ξανά.... δε θέλω
Τα όνειρά σου ξανά να πουλάς.... δεν θέλω
Να σ' ακούω να λες «δε μπορώ».... δε θέλω
Η ζωή σου φωνάζει "εδώ σε θέλω"...

Δεν θέλω
Δεν θέλω

Να σε δω να λυγίζεις ξανά.... δε θέλω

Τα όνειρά σου ξανά να πουλάς.... δεν θέλω

Να σ' ακούω να λες «δε μπορώ».... δε θέλω
Η ζωή σου φωνάζει "εδώ σε θέλω"...

Σε θέλω
Σε θέλω

Η ζωή σου φωνάζει "εδώ σε θέλω"...

3 σχόλια:

Mirela είπε...

Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι το ονοματάκι σου!!! :D

Σε λίγες ώρες ανεβαίνει η πρεμιέρα του Miss Kitty Diamond και είσαι η μία εκ των δύο guest-stars! :D

Ανώνυμος είπε...

Τελικά εσένα σκότωσαν στο Miss Kitten?
Γιατί πουλάκι μου...?
Ωραία τραγουδάκι μπάϊ δε γουέϊ.
Τις Καλημέρες μου!

HLN-V είπε...

Αχχχ, εμένα έφαγαν μπαμπέσικα, ναι! Αλλά τι να πω, τα ήθελα, δεν τά θελα;; Αφού έδωσα στην κοπελιά από πάνω το ελεύθερο να κάνει ό,τι θέλει με μένα!...

Αλλά δεν πειράζει, χαλάλι! Θα διασκεδάσω με τα παθήματα των άλλων τώρα και θα γελάω χαιρέκακα γνωρίζοντας οτι θα ζητήσω νεκρανάσταση για να πάρω την εκδίκησή μου!...