22/5/08

Ω, Θεοί!...

 Δεν θα πω τίποτα, για να μην σποϊλεριάσω, δεν θα σχολιάσω γιατί το οποιοδήποτε σχόλιο θα είναι λίγο έως ελάχιστο. Γιατί οι ιστορίες της Mirela είναι τόσο τέλειες που μόνο αν τις διαβάσει κανείς θα καταλάβει για τι κόσμο μιλάμε!..

 Το blog της, το οποίο έχει μαζί με την Soula (άλλη απίστευτη περίπτωση από κει), ονομάζεται "Σκύλες της Λύσσας" και σ' αυτό ξεδιπλώνει το ταλέντο της..

 Τώρα γιατί τα γράφω εγώ όλα αυτά και που θέλω να καταλήξω;; Ε, λοιπόν, είχα την τιμή να είμαι guest star στο πρώτο επεισόδιο της νέας της ιστορίας και έχοντας λυθεί στο γέλιο, θεώρησα καλό να το βάλω κι εδώ, να απολαύσετε κι εσείς αυτό το διαμαντάκι!

Βουαλά λοιπόν:  Miss Kitty Diamond : Drag Queen From Hell! S01E01 

6 σχόλια:

Paris Kapralos είπε...

...λέγεται και "guest star" ηγια να εξαφανίζεται ελεύθερα...

http://darkly-noon.spaces.live.com

Mirela είπε...

Nα πω απλά οτι όταν τελειώσει η σειρά, θα δεις οτι το δικό σου guest είχε την πιο "softcore" κατάληξη...!! :P

HLN-V είπε...

Α, θα είμαι η μόνη που πάει μπαμ και κάτω?? Τέλεια, τους υπόλοιπους μπορείς να τους βασανίσεις όσο θέλεις, αντέχουμε!...

:)

Paris Kapralos είπε...

@mirela:
Ω Θεοί...

Μενεξεδιά είπε...

χαχαχαχα ευτυχώς αναστήθηκες κάτω απο το θάμνο-πέος! Μπράβο στα κορίτσια :)

HLN-V είπε...

Xaxaxa! Μη το βλέπεις έτσι. Επίτηδες με θάψανε εκεί, ώστε να είμαι κοντά στο σπίτι και να μπορώ να εκδικηθώ πιο εύκολα!


Και φυσικά, από δω και μπρος η γνωστή φράση "θα δω τα ραδίκια ανάποδα", θα αλλάξει σε "θα δω τα π@π@ρια ανάποδα"! Βλέπεις Mirela μου, οι ιστορίες σου θα αφήσουν εποχή!!...