19/8/08

Raptors - Dufaux & Marini

Και μιας που κατά καιρούς αναφέρω εδώ με τι είμαι πορωμένη -ανά διαστήματα-, να σας ενημερώσω για το νέο μου πόρωμα, που -κι αυτό- επανήλθε στην επιφάνεια, μετά από καιρό, όταν το ξέθαψα απ' τον υπολογιστή μου.






Αυτό^, είναι ένα comic, πρώτα απ' όλα (φαίνεται κιόλας), ονόματι Raptors με δημιουργούς τους Dufaux & Marini. Σχέδιο, χρώματα και υπόθεση, είναι κάτι παραπάνω από φανταστικά, με μια ατμόσφαιρα που σε ταξιδεύει! Το συνιστώ με χαμηλή και άγρια μουσική, για μια εκπληκτική, αξέχαστη εμπειρία!

Α, και κάπου εδώ ίσως να έπρεπε να πω και κάποια λογάκια για την υπόθεση. Μμ, ναι, σωστά. Λοιπόν, θα προσπαθήσω να πω λίγα πράγματα, γιατί με την πόρωση που έχω θα βρεθώ να spoilerιάζω τους πάντες, και δεν λέει!

Υπόθεση: Δύο αστυνομικοί, εξιχνιάζουν ανεξήγητους φόνους, όπου τα θύματα βρίσκονται χωρίς ίχνος αίμα μέσα τους, και με μία περίεργη βελόνα, πίσω απ' το δεξί αυτί. Πολύ γρήγορα βρίσκονται αντιμέτωποι με τον περίεργο και αιώνιο κόσμο των βρυκολάκων, όπου κάτι έχει ήδη αρχίσει να κινείται, εκεί.
Μία απειλή, η πρώτη που θα μπορούσε να συμβεί σε πλάσμα της νύχτας, έχει έρθει να τρομοκρατήσει τους, βολεμένους για αιώνες, ηγεμόνες τους, με αποτέλεσμα να ξεδιπλωθούν στα μάτια μας 4 υπέροχες ιστορίες!
Παρόν, παρελθόν και μέλλον, με τις κατάλληλες εναλλαγές, πρόσωπα αν μη τι άλλο, ενδιαφέροντα, χαρακτήρες που ταυτίζεσαι, καταλαβαίνεις ή στέκεσαι με δέος μπροστά τους, σε ένα comic που θα λατρέψετε!....


(Καλά, δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ το έχω λατρέψει, προφανώς!)

4 σχόλια:

Mirela and Soula είπε...

το διαβασα χρονια πριν στις σελιδες του "9" και δε μου άρεσε. Αρχικά ηταν καλό, με ωραίο και ατμοσφαιρικό σχέδιο, αλλά στο τέλος κατέληξε ένας αχταρμάς με μια υπόθεση που με το ζόρι έσπρωξε το πράγμα στην λεσβιακή παρτούζα του φινάλε. :P

HLN-V είπε...

Όοοοοχι, απλά έχει εναλλαγές, κινείται ανάμεσα σε πολλές και διαφορετικές καταστάσεις, ώστε να μας δείξει το σύνολο των πραγμάτων ΚΑΙ τις οπτικές γωνίες των μελών κάθε είδους!

Αν έχεις/έχετε τα τεύχη του "9", κάνε/κάντε έναν κόπο και διάβασε/διαβάστε το ολόκληρο, χωρίς διαλλείματα. Έχει ροή, αλλά αν το διαβάσεις/διαβάσετε σε κομμάτια, τότε βράστα Μπάμπη!

Πραγματικά το καλύτερο comic που έχω διαβάσει!


(Όχι οτι έχω διαβάσει και πολλά, βέβαια!)

Ανώνυμος είπε...

hmm, an "ekopses" to blog den xerw an tha to deis, alla to eheis scanarei olo (to rapaces), i mono tis selides pou eheis anevasei?

HLN-V είπε...

Ναι, δεν μπαίνω σχεδόν καθόλου στο Blog μου πλέον... Μπήκα σήμερα και είδα το μήνυμά σου. Τις εικόνες τις βρήκα μέσω google, αλλά γιατί ακριβώς ρωτάς;;