25/8/08

Ο δολοφόνος χτυπάει πάντα δυο φορές!! (τον χρόνο)

Και ναι, είναι γεγονός, η εξεταστική αρχίζει σε μία βδομάδα ακριβώς!! Κάτι ωραίες σκέψεις, του τύπου να βάλω φωτιά στη σχολή μου (γιατί που να βρίσκω βόμβα τέτοια ώρα??), έχουν ήδη αρχίσει, αλλά όχι! Όοοοοχι!!!

Αυτή τη φορά έχω βάλει στόχο να περάσω τα μαθήματά μου με τον φυσιολογικό τρόπο (το διάβασμα είναι αυτός, αν δεν τον ξέρετε -ναι, ναι, κι εγώ πρόσφατα τό μαθα!), αφήνοντας τα μελοδραματικά ( τύπου: "τι άδικη που είναι η ζωή, καλά-καλά δεν τελείωσε το καλοκαίρι να γράφουμε μαθήματα??") καθώς επίσης και τις υστερίες ("εγώ δεν διαβάζω που να σκάσετε! θα πάω κόντρα σ' αυτό το κατεστημένο") και όλα αυτά λοιπόν!

Οπότε γλυκά μου σας αφήνω, για ένα μικρό διάστημα. Η ιδιοκτήτρια αυτού του blog πάει να διαβάσει!...

Α, και ναι, οι μελοθάνατοι σας χαιρετούν!....



...ή όπως το έλεγαν τότε: "ave, Caesar, morituri te salutant", για να είμαστε πιο σωστοί!

4 σχόλια:

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

eeee basika euxomai na pane ola kala kai apo toy xronou na eisai san emena.... pou den xrwstaw (skivw mi me parei kamia glastra sto kefali!!!)

kalu sunexeia

HLN-V είπε...

Κοίτα, κι εγώ αν δεν χρώσταγα κανένα μάθημα θα το διαλαλούσα όπου με έπαιρνε, οπότε μην ανησυχείς για την γλάστρα! (το κοντάρι μόνο να μην βγάλει κανένα μάτι!) :):)

Σοβαρά τώρα, συγχαρητήρια & μακάρι να το καταφέρω αυτό και του χρόνου να είμαι χαλαρή! Γιατί τώρα με έχει πιάσει ένα άγχος, άλλο πράμα, σχετικά με το που θα πάει η ιστορία με τη σχολή!!!

Μενεξεδιά είπε...

ΩΩΩΩ καλή αρχή :) Κάπου εκεί γύρω θα είναι και ο bro mου να οραματίζεται βόμβα στην σχολή. Να ενώσετε δυνάμεις μπας και γίνει τίποτα :)

HLN-V είπε...

Αχ ναι καλέ! Να μαζευόμαστε σιγά-σιγά, να δουν οτι είμαστε πολλοί!!! Και να μην το δουν βασικά αυτό, δεν μας πολυνοιάζει, αυτό που μας νοιάζει είναι να κάνουμε το σχέδιο-χάος (αλλά fight club) στις σχολές μας!!