5/6/08

Άδεια!

Κάποιοι από σας θα ξέρετε οτι είμαι φοβερό πρηχτήρι. Μη βιάζεστε να συμφωνήσετε ρεμάλια, περιμέντε λίγο να διαβάσετε παρακάτω και συμφωνήτε μετά, αμέσως να κουνήσετε το κεφάλι σας καταφατικά.

Λοιπόν, όπως σας είπα, είμαι πρηχτήρι και μάλιστα αυτόν τον χαρακτηρισμό μου τον έβγαλε πρώτη φορά ο αδερφός μου, πολλά χρόνια πριν, γιατί τον έπρηζα για κάτι. Τώρα δεν θυμάμαι για πιο πράγμα τον έπρηζα, όλο και για κάποιο λόγο θα τον τσίγκλαγα, ο οποίος είμαι σίγουρη ήταν πολύ εκνευριστικός αλλά εγώ δεν το καταλάβαινα τότε. Βασικά, ούτε και τώρα μπορώ να καταλάβω πότε γίνομαι εκνευριστική, αλλά είμαι σίγουρη οτι θα γίνομαι πάρα πολλές φορές, κατά διαστήματα. Γιατί οι παλιές συνήθειες δεν κόβονται, κόβονται;;

Λοιπόν, αυτό το post απευθύνεται σε όσους με γνωρίζουν και έχουν νοιώσει την ανάγκη κάποια στιγμή να μου πουν "Ελένη σκάσε, μας έπρηξες!". Σε εσάς λοιπόν απευθύνεται αυτό το post, ώστε να σας δώσω την άδεια να μπορείτε να μου το λέτε άφοβα. Να λέτε ρε παιδί μου "Ελένη γίνεσαι πρηχτήρι" κι εγώ θα καταλαβαίνω.

Δεν υπόσχομαι οτι θα σταματάω βέβαια, γιατί ένα άλλο μου κακό είναι οτι επιμένω στις απόψεις μου μέχρι θανάτου, ή πιέζω τον οποιονδήποτε μέχρι να σκάσει ώστε να μου κάνει την χάρη που θέλω ή τσιγκλάω συνέχεια κάποιον ώστε να κάνει κάτι το οποίο πιστεύω ακράδαντα οτι είναι σωστό για εκείνον και γενικά κάνω διάφορα τέτοια ωραία. Αλλά άμα μου το λέτε, θα μπορώ να το διορθώσω με τον καιρό (και όταν λέμε "καιρό" εννοούμε σε καμιά δεκαριά χρόνια το λιγότερο αλλά δεν πειράζει).

Και όπως καταλάβατε είμαι σε φάση διόρθωσης λαθών του εαυτού μου, γι' αυτό με βρίσκετε στις γλύκες μου τώρα. Ειλικρινά δεν περίμενα ποτέ οτι ένα τόσο αλαζονικό άτομο σαν και μένα θα είχε τόσα πράγματα για φτιάξιμο! Ενοχλήσεις, μίση, ανασφάλειες, φοβίες και η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται!.... Αλλά όχι ρε γμτ, πέντε αιώνες να μου πάρει, εγώ θα τα καταφέρω! Που να κοπανιούνται όλοι, όμως!

Εχμ, και μετά απ' αυτό το ωραίο ξέσπασμα, να επανέλθουμε λίγο στο θέμα μας. Λοιπόν, την άδεια την έχετε. Τώρα, διασκεδάστε!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: