22/6/08

Το πιο εγωιστικό παιχνίδι ever!! I love it!!

Sorry που δεν γράφω τόσες μέρες (πάλι) αλλά είχα τα ψυχολογικά μου (πάλι) και δεν μου έκανε η καρδιά να γράψω κάτι εδώ. Που και να μου έκανε δηλ. ποιο θέμα να πρωτόπιανα;;

Θα βγω όμως για λίγο απ' την εσωτερική μου αναζήτηση καθότι είχα πρόσκληση για blogoπαιχνίδι απ' την Cineparmenh Skula (a.k.a Nagini), όπου τώρα εγώ καλούμαι να αναφέρω 10+1 άχρηστες πληροφορίες για το υπέροχο αυτό άτομό μου.

Ξεκινάω λοιπόν! Μπείτε στον καταπληκτικό μου κόσμο:



1. Είμαι -θα έλεγα- κοντή. 1.55' ακριβώς! Εγώ όμως συνήθως λέω "ενάμισι" που μου έρχεται πιο εύκολο. Μου κόβω πόντους, το ξέρω, αλλά αυτό το "και πενηντα πέντε" εδώ μου κάθεται!

2. Είμαι φοβερά ψωνάρα! Έεεελα! "Τι;; τι είπατε;; Το καλάμι σας ενοχλεί στο μάτι;; Α, ok, να το μαζέψω λιγουλάκι αν είναι".

3. Με πιάνουν συχνά καταθλίψεις. Ω, ναι! Μάλιστα οι μικρές κρατάνε μόνο λίγες ώρες, οπότε μπορεί το πρωί να έχω κατάθλιψη και το απόγευμα να βγω βόλτα με παρείτσα μες την τρελή χαρά! Άντε μετά να ακολουθήσεις!...

4. Είμαι τρελή. Όχι, όχι, είμαι. Ακολουθώ μία λογική που δεν την ακολουθεί ο περισσότερος κόσμος. Για να καταλάβεις, ούτε καν εγώ δεν την ακολουθώ!

5. Βαριέμαι πολύ εύκολα τους ανθρώπους. Μόλις τους μάθω σε έναν αρκετά ικανοποιητικό βαθμό, τους βαριέμαι φοβερά. Επίσης μπορώ να βαρεθώ τον οποιονδήποτε που θα είμαστε μαζί για πάνω από 4 μέρες. Αλήθεια! Απλά αυτούς μπορώ να τους ξεβαρεθώ αργότερα, μόλις κάνω να τους δω ένα κάποιο διάστημα!...

6. Δεν είμαι ποτέ σταθερή στις απόψεις μου. Η αλήθεια είναι πως μπορώ να αλλάξω απόψεις μέσα σε λίγα λεπτά και να αιτιολογήσω άριστα και τις δύο, χωρίς πολύ σκέψη. Θες φυσικό χάρισμα;; θες ταλέντο;; Πάντως έχω τρελάνει μπόλικο κόσμο με δαύτο!!

7. Είμαι -σχεδόν πάντα- ευγενικό άτομο. Αυτό είναι πολύ καλό, γιατί μπορώ να σου πω πόσο μαλάκας είσαι με τον πιο απίστευτα ευγενικό τρόπο! Κι εσύ να μείνεις μαλάκας!

8. Εκτιμώ αφάνταστα την ειλικρίνεια. Αν ο άλλος δεν την έχει για να την εκτιμήσω, τότε δεν με νοιάζει τι άλλα χαρίσματα μπορεί να έχει.

9. Μπορεί να μην φαίνεται οτι είμαι υπομονετικό άτομο, αλλά είμαι. Δηλ. δεν είμαι, απλά μπορώ να αντέξω την πολύ μαλακία, οπότε φαντάζομαι οτι είμαι. Αλλιώς δεν εξηγείται!!

10. Υπάρχουν 2 άτομα σ' αυτόν τον κόσμο (και 2 μόνο) που θα έκανα τα πάντα για πάρτη τους. Χωρίς να μου το ζητήσουν! Είναι τα μόνα άτομα που δεν θα βαρεθώ ποτέ, που δεν θα σταματήσω να αγαπάω, που δεν θα σταματήσω να ζητάω την αγάπη τους και δεν θα σταμτήσω να τους βλέπω σαν τα πιο τέλεια, υπέροχα πλάσματα αυτού του κόσμου (και όλων των υπολοίπων)!

και 10+1: Δεν είναι κρατικό μυστικό, δεν ανοίγομαι εύκολα στους ανθρώπους. Για την ακρίβεια δεν ανοίγομαι καθόλου. Αν θέλει κάποιος να με μάθει θα πρέπει να το καταφέρει μόνος του, χωρίς βοήθεια από μένα. Λίγοι μπορούν να καυχηθούν οτι έχουν φτάσει κοντά στο πραγματικό και κανείς οτι έχει φτάσει στο όλο.

Αυτά.

Και τώρα πρέπει να πετάξω το μπαλάκι σε άλλους, ε;; Λοιπόν, παρακαλούνται οι Marla και Punk να συνεχίσουν το παιχνίδι!...

3 σχόλια:

marla είπε...

να συνεχίσω ρε κουμπάρα...
στο δικό σου ή στο δικό μου??
ελενη κορίτσι μου...
αδικείσαι..
!!

Mirela είπε...

μμμμ σιγά που είσαι ψωνάρα!
σε έκοψα εγώ απο κοντά... μια χαρά είσαι!!! :P

HLN-V είπε...

Αχχ! Σας λατρεύω!!

Κάτι τέτοια μου λέτε βέβαια και δεν με αφήνετε μετά να αγιάσω!!

Αλλά δεν πειράζει! Εξακολουθώ να σας λατρεύω!!