5/9/08

Για δες κάτι πράματα!....



Μπορεί ώρες-ώρες να είμαι τελείως στον κόσμο μου, το παραδέχομαι (καλά, όχι οτι με παίρνει και να το αρνηθώ), αλλά δεν μπορούσα να μην το κάνω! Κανόνισα για ψώνια μέσα στη βδομάδα, έκανα και μία λίστα με το τι ρούχα ήθελα να πάρω. Η αδερφή μου είδε τη λίστα και φρίκαρε!!

Πρέπει να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος στον κόσμο που θέλει να πάρει μπότες και ζακέτες τέτοια εποχή, ε?? Μετά λύπης μου πληροφορήθηκα (από την αδερφή μου πάντα) οτι τα μαγαζιά δεν έχουν αλλάξει τις βιτρίνες τους, βλέπεις ακόμα καλοκαιρινά, από πέδιλα μέχρι μαγιώ, και το γεγονός οτι έχει αρχίσει να δροσίζει ΔΕΝ θα έπρεπε να με γεμίζει αισιοδοξία οτι ο χειμώνας μπήκε και από αύριο θα χιονίζει, ένα πράμα!!

Αφού λοιπόν αποδέχτηκα την πικρή πραγματικότητα, με βαριά καρδιά ανέβαλα τα ψώνια μου για κανά δυο μήνες αργότερα, και αρκέστηκα στο να φορέσω τα περσινά μου χειμωνιάτικα, μπας και παρηγορηθώ λιγάκι!



Δηλ. πραγματικά, είναι να νευριάζεις ή όχι?? Να θέλεις να πας να αγοράσεις ρουχαλάκια, ρουχαλάκια που έχεις επιθυμήσει και θέλεις απίστευτα πολύ να ξαναφορέσεις, και να μην μπορείς, επειδή δεν είναι η εποχή τους! Σαν τα φρούτα!!...

Άντε ρε Χειμώνα, τι σου ζητάμε πια κι εμείς?? Λίγο πιο νωρίς να έρθεις μονάχα, γιατί το Καλοκαίρι το βαρεθήκαμε και το Φθινόπωρο εδώ μας κάθεται!!.....



Θα μας την κάνεις την χάρη? ε?? ε?? pretty pretty please????

9 σχόλια:

Paris Kapralos είπε...

Σου μυρίζει καμμένο, ή είναι η ιδέα μου??

------
Darkly Noon [Art of Life]
http://darkly-noon.spaces.live.com

HLN-V είπε...

Η ιδέα σου είναι, σε βεβαιώ!....














(πείθω καθόλου τουλάχιστον??)

Mafalda είπε...

ela mia voltitsa mexri ths Agglia :) 15 bathmous exoume shmera!!

Ανώνυμος είπε...

κοιτα εχεις απολυτο δικαιο
γιατι και εγς το ιδιο με εσενα θελω
και σε πληροφορω
αυτο γινετε μονο στην χωρα μας
στις αλλες χωρες ψωνιζουν για την επομενο σεζον τ προηγουμενη εποχη
για αυτο και η μοδα στη χωρα μας αργει να φτασει σε 1-2 ετη!
οποτε δεν εισαι στον κοσμο σ
εισαι στην πραγματικοτητα της χωρας μας!

HLN-V είπε...

@mafalda: Αχ! Θέλω να πάω τώρα όμως!!.... (και για άλλους λόγους, όχι μόνο για το κρύο!)

@fei: Ναι, μα δεν έχουν βγάλει ακόμα όλα τα χειμωνιάτικα, μέσα στα καλοκαιρινά είναι οι βιτρίνες!! Ακόμα και μαγιώ έχω δει έξω-έξω, έλεος όμως! Καλά, όχι οτι κάνει κρύο ώστε να δικαιολογεί αλλαγή στα καταστήματα βέβαια, αλλά να, είμαστε κι εμείς οι τρελές που θέλουμε να βλέπουμε πανοτύ τον χειμώνα ακόμα κι αν κάνει κουφόβραση! Έχουμε κι εμείς δικαιώματα, ντάξει??


Τι λες για καμιά παρέλαση τρελών στο σύνταγμα για τα διακιώματά μας που καταπατουνται?? ε?? ε??

Ανώνυμος είπε...

εγω ειμαι μεσα για αυτην την παρελαση
!!

Mullen Photo.com είπε...

hello I just saw one of my photos on your blog... nice im not sure what it says....

Mullen Photo.com είπε...

that black and whire photo of the rocks and the tree is mine.. thats cool you used it but what does it say below it?? other than pretty pretty please??

HLN-V είπε...

I found your pic googling, I hope you don't mind I used it!

It was a text about winter and how I was waiting for it, after being bored with fall!!


How did you find my blog, really?