4/9/08

Joan Baez - Diamonds & Rust

Μπορεί αύριο να δίνω μάθημα και να έχω του σκασμού διάβασμα, μπορεί να είμαι με 3 ώρες ύπνο μόνο και να φλερτάρω με το κρεβατάκι μου εκεί δεξιά, αλλά δεν μπορώ, μου έχει κολλήσει 3 μέρες τώρα...


Joan Baez - Diamonds & Rust, Lyrics & Video:

I'll be damned
Here comes your ghost again
But that's not unusual
It's just that the moon is full
And you happened to call
And here I sit
Hand on the telephone
Hearing a voice I'd known
A couple of light years ago
Heading straight for a fall

As I remember your eyes
Were bluer than robin's eggs
My poetry was lousy you said
Where are you calling from?
A booth in the midwest
Ten years ago
I bought you some cufflinks
You brought me something
We both know what memories can bring
They bring diamonds and rust

Well you burst on the scene
Already a legend
The unwashed phenomenon
The original vagabond
You strayed into my arms
And there you stayed
Temporarily lost at sea
The Madonna was yours for free
Yes the girl on the half-shell
Would keep you unharmed

Now I see you standing
With brown leaves falling around
And snow in your hair
Now you're smiling out the window
Of that crummy hotel
Over Washington Square
Our breath comes out white clouds
Mingles and hangs in the air
Speaking strictly for me
We both could have died then and there

Now you're telling me
You're not nostalgic
Then give me another word for it
You who are so good with words
And at keeping things vague
Because I need some of that vagueness now
It's all come back too clearly
Yes I loved you dearly
And if you're offering me diamonds and rust
I've already paid....



Δεν έχει πολύ-πολύ όμορφη φωνή όμως?? Σκέτη μαγεία!...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωραιο το blog σας, το παρακολουθω.. χερετισμους απο Λεωνιδιο!

Paris Kapralos είπε...

Ειναι θεά και πολύ αγαπημένη. Και το συγκεκριμένο είναι το καλύτερο τραγούδι της!

Ακόμα κι αν δεν σου έχω δώσει εγώ μουσική της, να αναζητήσεις και να ακούσεις και Joni Mitchel. Επίσης λατρεμένη και πιστεύω θα σου αρέσει πολύ. :-)

------
Darkly Noon [Art of Life]
http://darkly-noon.spaces.live.com

HLN-V είπε...

@Leonidiog: Ωωω, ευχαριστούμε πολύ, όλες!! (Δηλ. εγώ, εγώ, κι εγώ, μιας που είμαι η μόνη που γράφω σ' αυτό το blog!)

Καλώς ήρθες!

:):);)


@Paris: Συνειδητοποιείς οτι ΑΥΤΟ το τραγούδι το έβαλες μετά το "Don't worry be happy" και πριν τον "Μπάμπη το Φλου", σε συλλογή σου, έτσι???

&
Joni Mitchel λες, ε?? Θα το ψάξω, ok, thanx!

Paris Kapralos είπε...

Συνειδητοποιείς ότι ο ρόλος μιάς συλλογής που ακούνε οι φίλοι σου αράζοντας δεν έχει στόχο να κλαίνε ό ένας στην αγκαλιά του άλλου από τη συγκίνηση??

Κι επίσης, σας εξήγησα για τη συγκεκριμένη συλλογή, ότι δεν την έφτιαξα μόνος μου αλλά ήταν ένα παιχνίδι μεταξύ εμού και του φίλου Κώστα από το Λονδίνο, όπου συνεννοούμαστε στο msn και βάζαμε ο ένας στον άλλον μουσική! Δεν περιμένεις από μιά τέτοια συλλογή να ει ναι ό,τι το πιο ισοροπημένο!

Δε νομίζω ότι γενικά θεωρείς ότι δεν φτιάχνω ωραίες συλλογές....

Επίσης, εκτός από Joni Mitchel, καλό είναι να ακούσεις και Janis Joplin, όπως και Nina Simone τις οποίες πιστεύω ότι θα λατρέψεις.

Σε φιλώ.

------
Darkly Noon [Art of Life]
http://darkly-noon.spaces.live.com

HLN-V είπε...

Α, αυτή είναι η συλλογή που φτιάξατε μαζί?? Τις έχω βάλει όλες να παίζουν με τη σειρά οπότε δεν ήξερα.

Και ναι ρε, εννοείται οτι μου αρέσουν οι συλλογές σου!! Μικρό ανόητο που μου προσβάλεσαι κιόλας!

Εεεε, και γκουχ! Να δούμε τι θα πρωτοακούσω το κακόμοιρο! Ακόμα δεν έχω τελειώσει με τις πρώτες φουρνιές που έχω πάρει από σένα και τον Νίκο, και συνεχώς γεμίζω και γεμίζω μουσική, και τώρα μου βγάζεις κι άλλα ονόματα -που με τρώει να τα ψάξω τώρα ένα πράμα- ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΆ ΡΕ!!!!!!


Ok, μαζεύομαι τώρα, μια κρισούλα ήταν, πέρασε!....

Paris Kapralos είπε...

Και μιά και το εξαντλήσαμε το θέμα προτείνω τα εξής, συγκεκριμένα:

Joan Baez, Diamonds and Rust - Live, 1975
Janis Joplin - Blowing In The Wind
Janis Joplin - Ball and Chain live at Monterey '67
Joni Mitchell- The Circle Game
Norah Jones. Cold Cold Heart
Simon & Garfunkel - sound of silence
Cat Stevens - Lady d'Arbanville

...που παίζουν στα βίντεο του blog μου, για να μη "ψάχνεσαι", εξαιρετικά αφιερωμένα!

------
Darkly Noon [Art of Life]
http://darkly-noon.spaces.live.com