9/9/08

Μοναξιά μου όλα - Πυξ Λαξ

Και μιας που το συναίσθημα έχει καρφωθεί μέσα μου το τελευταίο διάστημα, λέω να σας γράψω και τους στίχους, να υπάρχουν!...

(το video σας το χρωστάω γιατί φαίνεται πως κάτι έχει πάθει το youtube)



Μοναξιά μου όλα....



Στίχοι : Φίλιππος Πλιάτσικας
Ολγα Βλαχοπούλου - Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική : Φίλιππος Πλιάτσικας



Στις άδειες πόλεις που γυρνάς
εικόνες σε ξοδεύουν
Αδύναμος να προσκυνάς
αυτούς που σε ληστεύουν

Σαν δαίμονας να κουβαλάς
του κόσμου τους χειμώνες
Στα μάτια της να κυνηγάς
παλιούς μικρούς κανόνες

Μοναξιά μου όλα, μοναξιά μου τίποτα
μη μ'αφήνεις τώρα, που είν'όλα πιο δύσκολα
Έρωτα μου όλα, έρωτα μου τίποτα
μη μ'αφήνεις τώρα, που είν'όλα πιο δύσκολα

Τις νύχτες ντύνεσαι μικρός
κάποιον να ξεγελάσεις
Κι ένα κακό που ήρθε χθές
τρέχεις για να προφτάσεις

Μοιάζουν οι δρόμοι με φωτιά
τα βράδια του θανάτου
Έρωτας που μυρίζει πια
αρένα στ'αγγιγμά του

Μοναξιά μου όλα, μοναξιά μου τίποτα
μη μ'αφήνεις τώρα, που είν'όλα πιο δύσκολα
Έρωτα μου όλα, έρωτα μου τίποτα
μη μ'αφήνεις τώρα, που είν'όλα πιο δύσκολα.......


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

άκου και αυτή την έκδοση,
μπορεί να σου αρέσει...

http://tinyurl.com/5hhgvb

have phun!

HLN-V είπε...

Δεν παίζει και δεν μπορώ να το κατεβάσω. Κρίμα. Υπάρχει κάπου στο youtube??

Ανώνυμος είπε...

@rapidshare

http://tinyurl.com/69kmtb

~7MB

HLN-V είπε...

Ω, Θεοί!! Απόλυτα τέλειο!!

Ευχαριστώ πολύ.... (και τώρα εγώ θα μαντέψω) ...Σπύρο??

Ανώνυμος είπε...

http://tinyurl.com/596ynl

και όλο το album σε περίπτωση που θέλεις να ακούσεις τα υπόλοιπα κομμάτια του... :)

~23MB

HLN-V είπε...

Ευχαριστώ Σπυράκο, νά σαι καλά!:)