31/3/08

Να το!

 Ναι, ναι, έχω φάει κόλλημα με την Αρλέτα. Γενικά είμαι ο τύπος ανθρώπου, που έχει κάποια κομμάτια στο media player, και τα έχει και παίζουν συνέχεια, όλη την ώρα, όλη τη μέρα, όλη τη νύχτα, επί βδομάδες, μέχρι να τα βαρεθεί. Και αφού τα βαρεθεί και λυτρωθεί απ' αυτά τα τραγούδια, πιάνει άλλα μετά, και κάνει το ίδιο με αυτά πλέον.
 Ε, κάπως έτσι έχω κολλήσει με τα τραγούδια της Αρλέτας. Γλυκιά φωνή, ωραία τραγούδια, τραγούδια που σου κολλάνε και τραγουδάς στο δρόμο ενώ περπατάς ή ενώ οδηγάς, που σου κολλάνε, αλλά δεν σε πειράζει, συνεχίζεις να τα μουρμουράς, με ένα ηλίθιο χαμόγελο, που σπάει νεύρα (όχι τα δικά σου ευτυχώς) και τα τραγουδάς και στους άλλους, να τα μάθουν, να τα ξέρουν.
 Αφού λοιπόν έχω πρήξει κόσμο και κοσμάκη, αφού λοιπόν έχω νευριάσει τους πάντες τον τελευταίο καιρό, που βαρεθήκανε να ακούνε τα ίδια συνέχεια, χωρίς σταματημό, ε, είπα οτι της αξίζει της γυναίκας να αφιερώσω ένα τουλάχιστον post για τις ερμηνείες της. Εεεε, και νά το!

2 σχόλια:

Mirela είπε...

Eγώ όταν ημουν μικρούλα άκουγα Αρλέτα.

Μετά...την ξέχασα!!!

HLN-V είπε...

Καιρός να την ξαναθυμηθείς τότε!:)

Καλά, δεν σου θυμώνω, επειδή έχεις πόρωση με την Θεά την Monica και την slayer Buffy.













(Καλά και επειδή είσαι γαμάτη τύπισσα, και σε συμπαθώ!...):)